Peserta Bertuah Giveaway Birthday By Yaya Azura

by - Friday, March 01, 2019

Assalamualaikum,

Peserta Bertuah Giveaway Birthday By Yaya Azura | Setelah berlangsung sepanjang bulan Februari, hari ni tiba masa untuk umumkan peserta bertuah. Sebelum tu Yaya nak ucapkan terima kasih kepada semua 39 orang blogger yang sertai giveaway ni. Pelbagai ucapan sempena bithday yaya dalam entri giveaway korang semua. Yaya hargai semuanya. 

Pada mulanya Yaya merancang untuk pilih peserta bertuah secara manual. Tapi sedikit kekangan masa hari ni, jadi kenalah guna khidmat random. Bergilir-gilir kami 4 beranak tekan butang 'generate'. Masing-masing excited! 



2) https://thisni3zahata.blogspot.com/2019/02/birthday-giveaway-by-yayaazuracom.html

You May Also Like

15 Comments

  1. Yeayyy, alhamdulillah. Terima kasih. Tahniah semua pemenang, peserta dan penganjur.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... Terima kasih.... ��

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...ada rezeki dekat sini :)

    ReplyDelete
  4. eh, nama kita pun tersearai la..
    hehe.. tq yaya...

    ReplyDelete
  5. Baru sempat tengok result giveaway by Yaya Azura..
    Alhamdulillah, tahniah kepada semua pemenang..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..ada juga terselit rezeki kat sini..

    ReplyDelete