Showing posts from June, 2016Show All
Doakan kesembuhan untuk Wafiq ...

Bismillah. Assalamualaikum. Awalnya entri ni nak dipublish sebelum pembedahan mata abang Wafiq pada 27hb Jun baru ni.. ingin mohon doa kawan-kawan dari kejauhan. Tapi terlalu banyak kekangan..operation pun dah selesai, Wafiq sekarang seronok rehat2 rehat dekat ruma…

Macam-Macam

Assalamualaikum. Entri ke 1000. hampir 7 tahun berblog baru 1000 entri eh? boleh laa.. dari blog ni terus bersawang berhabuk.. walaupun tuan tanah kedaun tenggelam timbul ada juga yang sudi datang menyinggah.. terima kasih semua. cerita pasal adik wazif …

Bismillah. Assalamualaikum. Selamat berpuasa kepada semua kawan-kawan alam maya. Pagi tadi bersahur ala kadar..nanti nak berbuka pun ala kadar. Wafiq tak ada masalah ajak bertarawikh dan bangun sahur. dah bersedia sangat nampaknya anak ibu tahun ni. En.suami pul…

Ramadhan Kareem

Bismillah. Assalamualaikum. Memo waktu berkerja bulan puasa dah keluar atau erti kata lain aku dah keluarkan memo.. tak supprise langsung. haha jomlah kita masuk kerja awal setengah jam balik awal sejam. eh, macam best dengar balik awal sejam. tapi sama je …