Tunjukkan catatan dari Februari, 2012

Puteri Ayu

Dulu kemain lagi pandang sepi je kuih nie..tengok gitu aje..dah berazali dah wujudnnya kuih nie..dah 'berjamang' …

Anak Tak Fokus !

Assalamualaikum..... sebelum nak taip panjang2 tiba2 terkezut pulak..selama pakai HTC Flyer nie kalau nak buat entri mesti ken…

Jeli Oren

Assalamualaikum ...  Penuh fridge dengan buah oren yg dah bertukar jadi jeli oren .... ni kali kedua buat jeli o…

Jatuh Cinta Dengan Paradisia By Insania

3 4 kali dengar tak terpaut langsung..tapi bila mr.tmfs selalu duk pasang lagu nie kat dalam kereta..eh..best la pulak..hihi..…

Simple Je Hari Nie

Assalamualaikum.... Woohoo...lamanya tak update blog..maafla kepada siapa yang menyinggah tapi tak de cerita baru..rasa macam …

Bukan Selalu

Baru menghabiskan sepotong kek..asalnya Wafiq bukak peti ais ternampak kotak kek comel je lateknya dlm peti tu..haruslah dia te…

Kalau tanam jadi ke montok gini ?

Assalamualaikum.. Alhamdulillah..usai sudah lunch sebentar td...agak lewat kan..walau badan tak berapa sihat tapi selera tetap…

Ayah, Abah, Papa, Daddy, Baba, Walit...

Mungkin ibu lebih kerap menelefon utk menanyakan keadaan kita setiap hari.. Tapi tahukah kita, sebenarnya ayah lah yang menging…

Termenung sekejap nak pilih baju kurung

Assalamualaikum ...     dulu tak de hal..weekend dah iron siap-siap 5 pasang baju untuk pakai seminggu..cuma weekend je l…

Muatkan lagi catatan
Tiada hasil carian ditemui