Showing posts from June, 2015Show All

Assalamualaikum ... Apa cerita agaknya wafiq kat tadika? masih berpuasakah? ke dah berbuka? berapa jam puasa agaknya? hari ni teringat kat abang wafiq je.. al maklumlah..pestime abang wafiq berpuasa.. kalau ikutkan nak bg penekanan bab-bab solat dulu..puasa no.…

Sunquick Lemon - ku sangkakan hijau

Assalamualaikum ... Minggu lepas teman mak pergi shopping barang dapur.. beli barang-barang kering lebih sikit..buat stok bulan puasa..tak kausa kan nak bersesak bulan puasa nanti..baik beli awal-awal..hujung minggu nie pun sure penuh pasaraya supermarket semua.. m…

Pendedahan Pertama Ke Pertandingan  Mewarna

Assalamualaikum ... Abang Wafiq bawak balik memo dari tadika..ada pertandingan mewarna di perkarangan stadium tertutup Gong Badak.. tadika abang wafiq ni salah satu penaja utama pertandingan ni untuk Karnival Mycare Palestin. Excited abang Wafiq nak turut serta…

luahan abang - ''cuti sekolah, tapi bercuti kat sekolah...hmmm''

Assalamualaikum.. hari ni usia abang wafiq 5 tahun / 10 bulan / 2 minggu / 3 hari.. 29 ramadhan nanti genap lah 6 tahun. walaupun sekarang cuti sekolah, tp bak kata abang wafiq.. ''cuti sekolah, tapi bercuti kat sekolah...hmmm'' bertabahlah ana…

Sayang Anak

Assalamualaikum, Sayang Anak |Anak-anak penyejuk jiwa, penyeri rumahtangga. Alhamdulillah di atas kurnianmu Ya Allah. Anak-anak buah hati kita. Jangan bandingkan di antara mereka. masing-masing ada kelebihan dan kekurangan tersendiri. Kita sebgai ibu bapa kena…