Jom Mula Berniaga Untuk Tingkat Ekonomi Diri

Jom Mula Berniaga Untuk Tingkat Ekonomi Diri | Ramai kawan-kawan Yaya yang dah mula mencari duit tepi. Dengan keadaan ekonomi sekarang, memang menuntut kita untuk melakukan lebih dari satu pekerjaan untuk kelangsungan hidup. Lagi pula kalau dah berkeluarga.  Ada yang …

Iman Troye - Pejam Celik Hari Raya (Official Music Video)

Iman Troye - Pejam Celik Hari Raya (Official Music Video) | Lagu raya yang berentak catchy dari Iman Troye ni sekali dengar terus tersuka. Tahun lepas kita beraya dalam keadaan berwaspada. Tahun ini kemungkinan sama juga. Ingatkan sebelum Ramadhan angka positiv Covid …

Ayam Masak Bali Sedap Dan Mudah, Bau Harum Semerbak

Ayam Masak Bali Sedap Dan Mudah, Bau Harum Semerbak | Cubaan kali pertama memasak ayam masak bali. Tengok pada bahan-bahan yang diperlukan pun mudah. Semua dah ada. Pokok serai merimbun di tepi rumah. Pokok kari bukan main meghijau naik daun baru.  Sebelum ni daun wal…

Menu Simple Pada 1 Ramadhan

Menu Simple Pada 1 Ramadhan | Anak-anak masih menyesuaikan diri berpuasa pada hari pertama. Dorang terkenang puasa pada thun lepas, puasa masa PKP. Tak perlu pergi sekolah. Puasa duduk rumah je memang lah seronok. Abang Wafiq yang  dah banyak tahun puasa penuh pun nam…

Eskayvie Phytax Menurunkan Bacaan Gula Dalam Darah

Eskayvie Phytax Menurunkan Bacaan Gula Dalam Darah | Peningkatan jumlah pesakit kencing manis atau diabetes di Malaysia semakin meningkat dari sehari ke sehari. Mengejutkan, statistik menunjukkan bahawa Malaysia adalah diantara negara yang mempunyai angka pesakit kenc…