Showing posts from May, 2015Show All
Kongsi Resepi, Dapat Wang, Menang iPhone 6 Plus

Assalamualaikum ... Jangan biarkan resepi masakan korang yang lazat dan enak itu hanya terpahat dalam buku masakan. Sekarang peluang korang jana wang dengan hanya berkongsi resepi dan wang sedang datang bergolek menuju ke arah korang. Mudah kan? Jangan lep…

Plastik Bocor

Assalamualaikum, Hati-hati dengan plastik bocor, kamu ambik wudhuk dengan sempurna tapi membazir air. (plastik bocor) Kamu solat, sedekah, baca Quran, pergi haji dan umrah banyak kali, tapi kamu membuat fitnah tentang orang. (plastik bocor) Ka…

Hadiah Hari Guru

Assalamualaikum ... hari ni sekolah abang Wafiq celebrate teachers day.sekejap je..nie tahun ke3 dah abang wafiq raikan hari guru..tahun depan dah darjah 1..dapat memo dari tadika anak-anak sekolah kena berpakaian sukan hari ni..tapi yaya agak macam tahun-tahun sebe…

Cara Membuat Buih Belon Besar / Bubble Giant

Assalamualaikum .. Pernah sekali je pergi taman beli buih belon tu..sebekas kecik RM5..yaya yang dua anak anak kecil ni tak apa lah beli sebekas.. tapi kalau korang anak ramai..haih..tok koser jugak kan korang nak beli berbekas-bekas.. hari nie beli minggu depan aja…

Review Seebaby QQ2

Assalamualaikum, yaya mencari-cari stroller yang murah, ringan, senang nak handle,cantik ! Akhirnya pencarian yaya berakhir. berkenan sangat-sangat dengan Seebaby QQ2. untuk QQ2 2015 ada design baru .. QQ2 ni 2013 ada design dia, tahun 2014 ada lah improvement sikit…