Tunjukkan catatan dari November, 2010

Aku Di Tipu 28 Tahun - Sadis Sungguh !!!

Dah 28 tahun aku hidup atas muka bumi nie..tp hri nie baru aku tau...heran tul aku naper leh jadi gini..cikgu2 time sekolah ren…

Contest : Jom Shopping

ibu wafiq join contest kat blog Ben Ashaari ..cuma teka harga keseluruhan barang dalam troli tu..tak payah wat entri khas pun..…

Cam Ne Nie...Wafiq Hilang Selera Makan...

isnin lepas Wafiq start muntah...ingatkan aku terpeluk kuat kat bahagian dada dia..sebab dia baru lepas hisap susu..sebab muntah…

Sedekah Yang Pahalanya Terus Mengalir

Baru je dpat emel dari ofis mate..ibu wafiq kan suka share info..hehehe..kata nak pahala kan ;-) apa yg baik perlu dikongsi..tul…

EKA ... AKHIRNYA TERJAWAB JUA ...

Assalamualaikum, haha...rasa puas bila dapat tolong EKA ni... dah 2 kali dia buat entri tanya bloggers pasal satu s…

HAPPY !!! HAPPY !!! HAPPY !!!

Suke nye rase....happy !!! happy !!! hahha...nape yer..cuba teka ??? dapat bonus ??? - - hmm...nan ado... dapat cuti lama ??? …

TAHNIAH BUAT YANI & HAFIZ

Skang nie dah start cuti sekolah..musim kenduri - kendara..musim beli hadiah...musim sedia 'duit panggilan' kalo tak nak…

Ahad Yg Lemau , Limau Tak Berbiji

tu dia..glemer gitu title entry...glemer apenyer...ntah ape-ape jer.. aku cilok tajuk drama ?? ...bukan lah...tajuk novel ?? .. …

Sons Of A New Millenium

Hohola..awal betul si Wafiq ni bangun pg td..bilal tak sempat gi surau laung azan tp wafiq dah membulat mata..huh…

Fadhilat Bercium..Ahakzz!

Lepas baca ni, paling busuk pun ciumlah pasangan suami isteri anda sekali pun jadilah sblm pi keje..lagi byk lagi bagus!..xkisah…

SIAPA YANG MANDUL ???

'' tahukah engkau siapa yang mandul ''..berkata para sahabat : ''orang yang mandul ialah orang yang tida…

Ibu Bapa...Ikhlaskah Anda ???

Berapa ramai ibu bapa kini yg kecewa, menghantar anak belajar agar dapat bergantung kpd mereka apabila bekerja , namun akhirnya…

Tiba - Tiba Terkenang

Huh...saspen jer tajuk..hehe..ibu wafiq terkenang kat saper yer..BF lama ker...haha.ada berani ? ..erk..tak berani lorr , nak ca…

~ Anugerah Terindah ~

Dikurniakan anak..hargailah anugerah Allah..anak-anakmu adalah hadiah yang amat berharga dari Tuhanmu. Amat indah ciptaan Nya. I…

Mandi Pagi Boleh Kurus ???

Assalamualaikum, Mandi Pagi Boleh Kurus ??? | Mandi pagi sebelum subuh, sekurang kurangnya sejam sebelum matahari terbit . …

Diet Rasulullah S.A.W.

Rupanya tanpa kita sedari, dalam makanan yang kita makan sehari-hari, kita tak boleh makan sesuka hati kita saja. Inilah penyeb…

Burger Pun Nak Satu Malaysia ;-p

mr.tmfs : rasa nak makan oblong jer.. isteri mithali : gi la beli..tak pun kirim ayah jer dia nak gi surau nanti.. mr.tmfs : erm…

pergi bank pun nak takut

Ntah ape-ape jer tajuk entri kan..tapi inilah yg nak dicerita... Al-Kisahnya... last month aku check bank statement satu chequ…

Anak Gadis Jagalah Diri

Dapat panggilan dari seorang sahabat..ye sahabat..bukan kawan. sebabnya aku dah anggap dia cam keluarga aku sendiri..dah mcm adi…

Muatkan lagi catatan
Tiada hasil carian ditemui