Showing posts from February, 2016Show All
Terus Mencintaimu

Bismillah. Asssalamualaikum. Biarkan aku terus mencintai kamu Mencinta seperti waktu dulu Kurindu saat kita bersama Mengikat kasih bahagia Ku mahu kau tahu kau selalu di hatiku Tak mungkin ku kan ada yang baru Ku mahu engkau selalu tahu Dirimu cinta matik…

Cuba-Cuba Mewarna

Bismillah. Assalamualaikum. Dah lama buku ni menular. khas bagi orang dewasa yang suka mewarna. Kenapa dewasa? sebab lukisannya agak complicated. Sebelum tu yaya bagi tahu awal-awal. Yaya sekadar cuba-cuba mewarna, hasil mewarna yang kat bawah ni adalah hasil da…

Bismillah. Asalamualaikum. Alhamdulillah. Saling ingat mengingati. Saling memberi peringatan. Jauh lah juga dari mata, namun tetap dekat di hati. Ini lah sahabat. Pagi ni dalam group whatsapp.. seperti biasa, akan ada pertanyaan. dah baca surah alkahfi? …

Bismillah. Assalamualaikum. bila aku tak mudah marah bila aku tak mudah melenting bila aku tak mudah menjatuh hukum mencari dia salah, aku salah, dia betul, aku betul bila aku sentiasa positif bila aku sentiasa berfikir kerap kali bila aku sentiasa berfikir d…

Bismillah. Assalamualaikum. Assalamualaikum Pagi tadi saya dengar radio klasik dlm kereta....Satu kisah yg terharu yg diceritakan oleh juruhebah perempuan radio tersebut.. Kisahnya begini ... Ada seorang anak lelaki bawa ayahnya yg kena stroke akibat an…