Showing posts from July, 2013Show All
Resepi Cheesekut - Saya pun nak ber'cheesekut' jugak ..

Assalamualaikum ... sana sini duk menayang...terliur tau..nasib resepi senang..tak terasa hati sangat nak membuatnya..haha..tp siyes sedap..bg penggemar keju memang tak kan tolak..tp mak yaya..hmmm...awal2 lagi dah cakap..ape ke jenis lah kek cegini..haha..belum maka…

KID SET : OMEGA GUARD & MEAL SHAKES

Assalamualaikum ... Tiada yang lebih bahagia selain anugerah kesihatan yang berpanjangan untuk anak-anak tersayang... Info Produk : SHAKLEE MEAL SHAKES Meal Shakes - Makanan Segera, Tanpa Curiga Kenapa Mealshakes menjadi 99% pilihan ibu-bapa? Dalam ke…

Assalamualaikum ... - Ketika solat digalakkan untuk sujud lama sedikit sekurang-kurangnya dalam 5 minit. - Dalam keadaan sujud rebahkan badan ke kiri dan kanan bergantung pada kedudukan badan baby dan baringkan selama 20-30 minit. - Jika badan bayi ke kanan reb…

Resepi Lauk Pauk Untuk Sebulan Puasa Ramadhan

Assalamualaikum ... Resepi Lauk Pauk Untuk Sebulan Puasa Ramadhan | Pening kepala nak fikir juadah apa nak masak setiap petang? hari nie baru 2 Ramadhan.. Tapi ada kawan Yaya dah berbunyi ..' nak masak ape ye hari nie?' haha... isteri macam nie la…

Assalamualaikum ... Berikut adalah amalan-amalan sunat tanda kesyukuran menyambut kelahiran bayi : 1. Azan dan iqamat • Anak lelaki di azan pada telinga kanan dan iqamat pada telinga kiri. • Anak perempuan di iqamat hanya pada telinga kiri. Sabda Rasulullah…