Showing posts from August, 2012Show All
Almond Malaysia

Assalamualaikum.... Fuh..menggeliat jari jemari ai...nie entry warming up...lamanya blog tak berupdate..tak berjenguk..dah kaku jadinya nie..yaya sihat sihat sahaja..(ada ke agaknya yg bertanya khabar? Haha) sebenarnya setiap hari rasa nak update blog nie..nak cerit…

Sudah ada maklum balas dari MBKT

Assalamulaikum.. Bulan puasa nie jarang dapat update blog..rutin setiap hari memang sama, dipendekkan cerita memang penat atas jalan..sampai rumah dah 11.00 malam...tak kan nak layan internet lagi..dah mata garfield dah time tu..maaf ye kawan-kawan..tak sempat nak z…

Sampai bila ???

Assalamualaikum.. dah berbulan-bulan..macam tu jugak..tak ada perubahan..eh..pihak berkuasa tak nampak ke tiang tu dah nak menyembah bumi? orang yang datang kutip duit parking tu, tak kan dorang  buat derk jerk...dah la nie laluan utama, jalan besar kat tengah-tenga…

Hadiah daripada Menteri Besar

Assaamualaikum.. Setiap tahun pun dapat.rasanya setiap keluarga dapat satu... dan yang ini bukan daripada Pak Menteri.. .

Keropok segera..dicadangkan beli cap ini..

Assalamualaikum ... Dulu..beli RM5 dapt 6 bungkus, RM10 dapat 12 bungkus..paket pun besar..itu cerita dulu..dalam kenangan je semua tu..^_^ Sekarang..keropok segera pun ikut peredaran..ikan mahal kan..hehe..dapat yg sedap tak ape la..tapi kalau nasib tak bai…

Bila rasa nak makan...

Assalamualaikum ... Yaya nak salahkan sape ye? bukan menyalahkan la...mmg dah lama tergoda tau..ari tu pernah buat sekali puding jagung lapis biskut tp jd cam lembik-lembik sikit..tapi bila adik Puteri Iqa Izyan tayang puding jagung dia teringin nak cuba lagi sekali…