Keropok segera..dicadangkan beli cap ini..

by - Tuesday, August 07, 2012


Assalamualaikum ...

Dulu..beli RM5 dapt 6 bungkus, RM10 dapat 12 bungkus..paket pun besar..itu cerita dulu..dalam kenangan je semua tu..^_^

Sekarang..keropok segera pun ikut peredaran..ikan mahal kan..hehe..dapat yg sedap tak ape la..tapi kalau nasib tak baik dapat keropok makan sampai gatal lidah dan lelangit..tak ke rasa sendu di jiwa je kan..haha.

mahal-mahal pun tengok ramai jer orang luar duk memborong keropok segera nie kat Pasar Payang..semalam yaya singgah Pasar Payang...adik Yaya nak balik Kuantan. Kawan-kawan adik pesan belikan keropok lekor dan keropok segera..dan yang paling bestnya order dorang siap dengan cap apa lagi...keropok segera biasa nak cap PINGGAN .. keropok segera bersira nak cap PIALA ..



yaya sendiri pun tak pernah dengar cap pinggan..hihi..cap PIALA tu tau la, selalu beli yang tu..yang cap pinggan tu kat pembungkus tulis 'CAP PINGGAN DAN KEROPOK' ^_^ ... yang cap piala pulak tulis 'CAP JUARA'.. tapi orang dah selalu sebut cap piala.

keropok segera biasa lagi mahal dari yang bersira. Keropok segera biasa sebungkus RM1.50..kalau beli 4 bungkus RM5, yang bersira pulak cuma RM1 sebungkus...beli 6 bungkus pun tetap harga RM1 sebungkus.

tapi..keropok cap pinggan memang bestttt la...super sedap..memang cap yang boleh dipercayai dan tak diragui kesedapannya..lepas ni boleh beli lagi...^_^











.

You May Also Like

7 Comments

  1. sangat setuju.. dah rasa dua-dua..:-)

    ReplyDelete
  2. sangat setuju.. cap pinggan tu yang cukup sedap.. :-) Saya cukup ske yang bersira.. :-)

    ReplyDelete
  3. Rumah kakak tak pernah lekang dgn keropok dari T'ganu sebab anak saudara akak setiap bulan balik. Dia kerja di Petronas Kerteh. So bila balik je penuhlah kereta dgn keropok bagi-bagi utk mak-pak sedara dia..

    ReplyDelete
  4. Asben ros dh mula ketagih kopok segera ni.. Selalu nak singgah stesen minyak untuk beli.. Mahal.. Lpas i blik kelate kna borong bk :p

    ReplyDelete
  5. kat sini...2.50 sebungkus pun ada jual...mahal le...sedap keropok ni,buat kudap2 masa tgh tgk TV ke...cap pinggan tu glame...

    ReplyDelete
  6. saya tak jual la en. afiq..saya suka makan je keropok2 ni..

    ReplyDelete