Assalamualaikum ...

Dulu..beli RM5 dapt 6 bungkus, RM10 dapat 12 bungkus..paket pun besar..itu cerita dulu..dalam kenangan je semua tu..^_^

Sekarang..keropok segera pun ikut peredaran..ikan mahal kan..hehe..dapat yg sedap tak ape la..tapi kalau nasib tak baik dapat keropok makan sampai gatal lidah dan lelangit..tak ke rasa sendu di jiwa je kan..haha.

mahal-mahal pun tengok ramai jer orang luar duk memborong keropok segera nie kat Pasar Payang..semalam yaya singgah Pasar Payang...adik Yaya nak balik Kuantan. Kawan-kawan adik pesan belikan keropok lekor dan keropok segera..dan yang paling bestnya order dorang siap dengan cap apa lagi...keropok segera biasa nak cap PINGGAN .. keropok segera bersira nak cap PIALA ..



yaya sendiri pun tak pernah dengar cap pinggan..hihi..cap PIALA tu tau la, selalu beli yang tu..yang cap pinggan tu kat pembungkus tulis 'CAP PINGGAN DAN KEROPOK' ^_^ ... yang cap piala pulak tulis 'CAP JUARA'.. tapi orang dah selalu sebut cap piala.

keropok segera biasa lagi mahal dari yang bersira. Keropok segera biasa sebungkus RM1.50..kalau beli 4 bungkus RM5, yang bersira pulak cuma RM1 sebungkus...beli 6 bungkus pun tetap harga RM1 sebungkus.

tapi..keropok cap pinggan memang bestttt la...super sedap..memang cap yang boleh dipercayai dan tak diragui kesedapannya..lepas ni boleh beli lagi...^_^











.