Sudah ada maklum balas dari MBKT

by - Wednesday, August 15, 2012


Assalamulaikum..

Bulan puasa nie jarang dapat update blog..rutin setiap hari memang sama, dipendekkan cerita memang penat atas jalan..sampai rumah dah 11.00 malam...tak kan nak layan internet lagi..dah mata garfield dah time tu..maaf ye kawan-kawan..tak sempat nak ziarah menziarahi...hihi....

entri sebelum nie [ sampai bila ??? ] yaya ada cerita pasal tiang yang nak menyembah bumi kat depan rumah tok.yaya pun dah buat aduan ke Majlis Bandaraya Kuala Terengganu..alhamdulillah dah ada maklum balas dari pihak mereka..cuma kerjanya saja tak dapat dijalankan dengan kadar segera..tak apa la..asalkan dah dalam makluman mereka kan...





* pagi tadi lepas sahur jenguk-jenguk anak bulan...anak bulan sabit tu dah kecik sangat tapi raya lagi 3 hari.....^_^..Indonesia puasa Jumaat kan? Malaysia terlewat puasa sehari ker?





You May Also Like

5 Comments

  1. Alhamdulillah... Lpas ni mesti mai pebetui tiangtu..hahaha

    ReplyDelete
  2. kalo x nampak anak bulan??hehe

    selamat hari raya =)

    http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/di-kesempatan-ini.html

    ReplyDelete
  3. Kalau tak nampak bulan jangan takut yaya kita gunak rukyah. Takut tak raya ke hihi...

    Salam aidilfitri dari kakak dan maaf juga dipohonkan..

    ReplyDelete
  4. bagus dah ada maklum balas....
    slmt hari raya kak...salah silap saya mohon maaf...:)

    ReplyDelete