Assalamualaikum..


dah berbulan-bulan..macam tu jugak..tak ada perubahan..eh..pihak berkuasa tak nampak ke tiang tu dah nak menyembah bumi? orang yang datang kutip duit parking tu, tak kan dorang  buat derk jerk...dah la nie laluan utama, jalan besar kat tengah-tengah bandar nie..tak ada yang perasan agaknya..

dah la depan pintu pagar rumah tok..sekarang bulan puasa setiap hari bekerja pergi rumah tok..dan setiap kali tu jugak la geram je rasa bila tengok tiang senget tu.

agaknya pihak berkuasa terlepas pandang..lepas nie memang kena hantar emel la buat aduan kat Majlis Bandaraya..






.