Assalamualaikum....

Fuh..menggeliat jari jemari ai...nie entry warming up...lamanya blog tak berupdate..tak berjenguk..dah kaku jadinya nie..yaya sihat sihat sahaja..(ada ke agaknya yg bertanya khabar? Haha) sebenarnya setiap hari rasa nak update blog nie..nak cerita macam2.tp tu la...sibuk sedikit lately..kt rumah mmg penat sangat dah.. 

Kat entry sebelum nie ada yg ingat yaya balik lewat kerja..tak la..tapi bulan puasa ritu balik kerja gi rumah mertua..lepas tu dari rumah mertua ke rumah moyang wafiq..sebabnya mak mertua temankan ayah mertua berbuka..moyang wafiq dah uzur,ajak duk skali taknak..jadi kenala ayh mertua yaya duk sana..tp dia balik jugakla sekejap-sekejap.. 

Lepas hantar mak mertua yaya balik rumah mak yaya...berbuka dan terawih kat sana..lepas terawih baru balik rumah mertua..tak berani nak biar mak mertua tidur sorang-sorang...itu yg lewat mlm baru sampai rumah..tp ayah mertua lg penat..berulang-alik ntah berapa kali sehari...mak mertua jaga wafiq..wafiq pulak tak nak gi rumah moyang..kalau gi pun tak nak masuk dlm rumah..duk kat anjung je,takpun di ajak tokma dia jalan2 kt tmn syahbandar tu...almaklumlah taman tu duk kat anjung pun dah nampak.. Cerita raya pun tak cerita lg..hmm..rs nya cam terkubur gitu je...mood raya dah habis dah nie...hihi...

Photo dari akhbar hari ahad baru nie...nama semua dah tukar.....haha.... . 


Published with Blogger-droid v2.0.6