Showing posts from May, 2014Show all
Air Putih Kena Cukup, Jadual Pam Susu Kena Konsisten

Assalamualaikum .. Air Putih Kena Cukup, Jadual Pam Susu Kena Konsisten | Semenjak 3 minggu ni rasa air masak sangat tak sedap. Rasa payau, rasa masin semua ada..macam mana nak minum? macam mana nak telan? kalau nak kumur masa berwudhuk pun rasa semacam. Berteriak…

Assalamualaikum... Pemakanan tambahan atau vitamin..tak perlu nak pertikaikan kepentingan pengambilan vitamum ni..analogi nya sangat mudah... ■ Kenapa perlu makanan tambahan walau hari-hari dah makan ? ■ Kenapa perlu gosok gigi walauapun gigi sihat dan cantik ? ■…

Congo Bars

Assalamualaikum ... Yaya baru kena hinggap demam Congo Bars.. orang lain lama dah pulih dari virus nie..haha..biar lambat dari tak pernah membuat dan merasa.. hahaha duk fikir-fikir nak bagi hadiah apa kat teachers Wafiq sempena hari guru, terlintas nak try buat co…

Aiskrim Goreng Karipap

Assalamualaikum ... yang kiut miut tu saya suka.. haha...cepat jer tergoda tau..ni hah..tengok ada kawan upload kat fb eskrem goreng dia..kiut sangat! miut sangat! tu yang tiru tu..hehe..anak-anak sure suka makanan yg comel-comel cenggini.. kiut kan??? gun…