sibuknya saya...!!!

nie adalah entri tergesa-gesa...nak jugak update blog sket....weekends macam nie la...kerja yang nak dibuat lagi banyak dari kerja kat pejabat tuh..so jgn korang ingat mereka-mereka yg full time housewife tu punya banyak masa terluang...
nie sejurus entri nie di publish Yaya nk ke rumah tukang jahit sekejap..nak hantar kain utk buat baju melayu MR. TMFS dan Wafiq...utk raya...hihi.. Yaya punya pasang sebulan yang lalu dah tempah...nanti nak tambah 3 4 pasang lagi..hahha!

 

nota kaki : tengok td budak Ujang ada buat GA ...ingat nak join la lepas nie...hihi