Dek kerana kadar dividen yang agak tinggi sehingga 15% *ASB pun tak leh bagi banyak nie...nie antara ayat-ayar yang keluar dari mulut makcik-makcik di Bank Rakyat tadi ... berpusu-pusu orang ke Bank Rakyat..
 
yaya pun sama ... lepas ambik nombor giliran tengok-tengok ada lebih kurang 180 orang sedang menunggu...huhu..ramai kan... yaya tunggu sekejap kat situ.. mengkaji pergerakan nombor giliran..huh..boleh tahan lambat ko! sebab-sebab dan punca-punca kelambatan tu tak dapat diselidik...mungkin salah isi borang..tak pun customer banyak tanya..jenuh jugak kan orang kat kaunter tu nak menjawab..tu firasat yaya la..hihi..
 
sejam lebih jugak yaya mengkaji menyelidik pergerakan nombor giliran..haha..lamat sangat! baik gi lunch dulu kat KFC .. lepas sejam gi balik Bank Rakyat ...hadushhh... lagi lebih kurang 90 orang... haish...i pun kena masuk keje you..nasib baik bos i mr.accountact tu baik hati hari nie...
 
satni mr.tmfs call dari bank rakyat..mintak tolong dia gi jenguk dah nombor berapa sekarang nie..dia cakap lagi 40 orang...huhu..nanti pukul 4.30 yaya nak gi bank lagi sekali...harap boleh selesai hari nie jugak!