Tunjukkan catatan dari Oktober, 2012

Supernatural , Hingga Hujung Waktu

Assalamualaikum lama benar dah supernatural nie..sekarang dah eight season Supernatural ? mesti ramai yang tahu c…

Sekali sekala dia nak jadi romantik

Assalamualaikum ... Entah ape jer tajuk..itu jer yang terlintas. Al-kisah petang semalam...macam biasa lah mr.tmfs yang me…

6 Tips Atasi Anak Suka Memukul

6 Tips Atasi Anak Suka Memukul | Assalamualaikum. Anak-anak kecil dibawah 4 tahun sekarang ini sudah suka memukul jika tidak me…

Jadilah Penderma Organ

Assalamualaikum ... Korang pernah terfikir untuk jadi penderma organ ? Kini orang ramai boleh mendaftar secara online untuk …

Mereka bercuti

Assalamualaikum.... Almaklum lah...masuk kerja lepas raya nie rasa lemau sikit...rasa macam nak duduk rumah lagi..nak main-…

Fikir Bersama

Assalamualaikum

Clubfoot

Assalamualaikum ... Apakah itu "clubfoot"? Clubfoot atau dalam bahasa perubatan "talipes equinovarus"…

FIT

Assalamualaikum... Seronok melayan...ada masanya sampai membesar anak mata dan dua tangan memegang kepala sendiri bila tak na…

Koleksi Buku Kisah Haiwan

Assalamualaikum.... Ini koleksi buku-buku kisah haiwan teladan..buku kegemaran Wafiq..lama benar dah yaya beli buku-buk…

Bola kampung dah dipecahkan..

Assalamualaikum ... P Awal tahun 2012 mula isi duit syiling dalam tabung bola kampung..maknanya dalam 10 bulan jugak la ka…

Hari Terakhir Modul 2

Assalamualaikum.... Entri Alim Kids sepanjang modul 1 Alim Kids Playgroup  Anak Tak Fokus ! Gajah Masa Lalu Dan Masa …

Puding Roti , Puding Karamel

Assalamualaikum .... Bagi terliur korang...erkkk ade ke yg terliur??? ni juadah yaya buat masa bulan puasa hari tu... p…

Gundam

Assalamualaikum ... Mr. TMFS...banyak sungguh hobi en suami sorang ni..tapi yang pasti memancing tak ada..tak dapat ku bayan…

Makan Nasi Singgang Regu Budu

Assalamualaikum.... Alhamdulillah...ada tea lady terer masak...berkat kumpul rm2 sorang, ini la hasilnya... Kuah singga…

Tinggal batang

Assalamualaikum.... Alhamdulillah..dh selesai makan malam....hari ni order nasi goreng kampung, air pula sirap bandung. H…

WW : Manusia

Assalamualaikum.... Published with Blogger-droid v2.0.8

Sama tak ?

Assalamualaikum .... ini dia.. power puff gurl..hahaha.... gambar di rumah saudara..raya ke-5 rasanya... tudung bel…

Wafiq berdebar tapi ...

Assalamualaikum .... Rambut Wafiq panjang lagi..pernah sekali je potong rambut kat kedai ..yang lain Pok Su Amir yang potong…

Muatkan lagi catatan
Tiada hasil carian ditemui