Makan Nasi Singgang Regu Budu

by - Thursday, October 04, 2012


Assalamualaikum....

Alhamdulillah...ada tea lady terer masak...berkat kumpul rm2 sorang, ini la hasilnya...



Kuah singgang, telur goreng, ikan aya goreng, telur masin, sambal belacan, budu dan ulam ulaman...sotong goreng tu dah ada yang bawa dari rumah...fuhh..memang terangkat! Siap makan menambah-nambah..

Macam biasa..budu dan ulam yaya tak sentuh hihi...bukan beragas tp ada pengalaman ngeri makan budu..masa tu umur 9 tahun..yaya jamah sikit je budu..malam tu yaya muntah,erkk bau budu...cukup la cuba sekali..ulam ulaman pula, tak tahu bila la anak tekak ni besar sikit biar boleh telan semua ulam tu..hihihi


Bila makan dah kenyang nie, kawan-kawan ofisku sekelian, sila jangan mengantuk ye...buat keje baik-baik...olooo...guruh kuatnya berdentum...nak hujan lebat nie...hmmm...makin longlai la kita ye....










Published with Blogger-droid v2.0.8

You May Also Like

9 Comments

  1. ada menu singgang, sambal belacan dan ulaman tu dah cukup sedap, terliur akak

    ReplyDelete
  2. sedap tu makan saing...berteman budu plk......koho laju makan ork...

    ReplyDelete
  3. sedapnya menu....saya penggemar ulam,pekena dgn budu mmg best...

    ReplyDelete
  4. byr rm2 dpt makan sedap cam ni..mmg jimat.

    ReplyDelete
  5. Teringinnn sangat nak makan singgang. Tak pernah lagi makan..

    ReplyDelete
  6. penah jugak tu... sy nak bau pon dah mengeletar badan..;p

    xpenah try lg.. hee

    ReplyDelete
  7. sedapnya..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. sye pun x bleh mkn budu, sis...

    ReplyDelete