Tinggal batang

by - Wednesday, October 03, 2012


Assalamualaikum....


Alhamdulillah..dh selesai makan malam....hari ni order nasi goreng kampung, air pula sirap bandung. Hari nie dua kali minum ais..huhu...di Kuala Terengganu ni dah dua hari panas.sebelum tu setiap hari hujan. Takhujan belah pagi mesti hujan belah petang...tu yang terorder air sejuk tu...alasannn.



Saki baki..tinggal batang kangkung je...kira okla tu sebab daunnya berjaya ku telan..hahaha...almaklumlah baru belajar nak telan dedaun...setakat nie segala ulam ulaman memang tak berani. Surrender!





.
Published with Blogger-droid v2.0.8

You May Also Like

7 Comments

  1. asal ade sayur di makan okayla tue.. hehe.

    ReplyDelete
  2. pekena sirap bandung lagi...sedapppp tuhhh!!

    ReplyDelete
  3. kangkung mmg wida x mkn..sebab teringat cite org, ada pacat ke lintah kat dalam batang kangkung tu..eeei. so sayur yg batangnya berongga mcm kangkung tu better x pyh mkn...haha

    ReplyDelete
  4. Kalau kakak batang kangkung tu tak tinggal Ya. Kakak kalau sayur semua sapu licin tau:)

    ReplyDelete
  5. lor..asal xmakan sayur2 tu..banyak khasiat tu.. nt blja makan sayur banyak2 ea kak zura

    ReplyDelete
  6. mesti bukan penggemar sayur ni...hehee.oke la tu makan daun je pun..:)

    ReplyDelete
  7. hujan yg tak dijangka..panas pg ptg hujan,,,

    oo tak makan sayur rupanya...heheh mesti xleh marah anak nnt sbb x makan sayur..kih..kih

    ReplyDelete