Assalamualaikum ...

Entah ape jer tajuk..itu jer yang terlintas.

Al-kisah petang semalam...macam biasa lah mr.tmfs yang menjemput..dia habis kerja 5.30 sebab masuk 8.30..yaya habis kerja jam 5.00 ..tapi tetap dia jugak kena menunggu yaya..hihi..petang semalam dekat pukul 6 jugak baru keluar office, bila dah semua orang balik time tu memang semangat gila nak buat kerja..sunyi..khusyuk..

petang semalam memang supprise betul la..terpikir jugak laki den ni buang tebiat ke? 30 Oktober memang tak ada tarikh penting..emm..ape je la...

 dihadiahkannya jambangan bunga..2 kuntum ros merah campur bunga putih kecik-kecik tu..bunga ape ntah.. berkali-kali tanya nape bagi bunga? sebab saya sayang awak... mesti ada apa-apa nie ? tak..rasa nak bagi awak bunga je.. ke awak ada buat salah apa-apa nie? .. tak la saja nak bagi...


terkompius ahkak..dahku snap bunga ke majalah...yaya tunjuk ex bf yaya sebenarnya..tu hah..watak Dean dalam citer supernatural..smart lagi hensem kan..dan dan mr tmfs mengaku dia Dean..


*** i love u too la mr.tmfs ..



3 Comments

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih.