Tunjukkan catatan dari Jun, 2011

Setiap Orang Pasti Buat Silap

Assalamualaikum ... Baru je rasa lega teramat sangat sebab hutang dengan KASTAM untuk cukai perkhidmatan dah selesai semuanya .…

Dapat Hadiah

Assalamualaikum ... dapat hadiah sebab bg komen bernas... ^^ comel kan .. macam mana nak pusing kertas nie ye ... …

Redeem Barney Bag

Assalamualaikum ... Barney Bag ... comel tak ? ^^ yaya redeem guna point Cosway .. comel sangat... walaupun suami langsung ta…

Ujian Dalam Hati

Anda berhak untuk memilih jalan hidup anda.. Sent from Samsung Mobile

Tidak Menutup Aurat Semasa Berwuduk

Assalamualaikum ... Soalan : Apakah hukum mengambil wuduk dalam keadaan tidak menutup aurat (tidak berpakaian sepenuhnya),…

AKU PROMOSI KAU PROMOSI AKU

Assalamualaikum .. waahh .. ber 'kau kau' pulak tajuk entri .. tukar la ... 'Yaya Promosi Awak Promosi Yaya' * …

Anak Ayah

Assalamualaikum ... Belum pun 2 tahun .. tapi tengok la lagak Wafiq..cam budak besar je ... gambar siang td...Aki Wafiq snap…

Monyet Amit Buku Jarjin !!!

Assalamualaikum ... Al- Kisah .. bila Wafiq pergi birthday party ..  Nenek Wafiq yang dapat jemputan.. jadi bawak la Wafiq se…

Cuti Umum Percuma Dah Berakhir ..

Assalamualaikum ... Bagus jugak dapat berehat lebih sehari .. cuti umum sempena  Terengganu juara Piala FA dan SUKMA maka MB p…

3 Orang Anon Dah Kena Tangkap

Assalamualaikum .... Three suspected members of the Anonymous hacking group have been arrested in Spain. The trio are said …

Sudah Ada Skandal

Assalamualaikum ... yey.. yaya sudah ada skandal ... jgn jeles...hikhik.... ada juga orang yang sudi berskandal dengan yaya...…

Guru Sekolah Yang Garang

Assalamualaikum ... tengok pic nie pun dah naik gerun .. mmg teringat kes masa form 2 ..gara-gara class mate yaya pakai perfum…

Situasi Oh Situasi

Assalamualaikum .... Situasi 1 : Masa  - 8.00 pagi Seorang rakan pejabat (lelaki) turun berlari-lari anak dari tingkat atas..…

Terengganu Cuti Umum Ahad

Assalamualaikum .... Menteri Besar, Dato’ Haji Ahmad Said mengumumkan Ahad ini (19 Jun) sebagai cuti umum bagi menghargai …

Macam Ni La Daku Bergelar Blogger

Assalamualaikum .. Dah pukul sebelas lebih...Wafiq pun baru tidur ..awal pulak budak kecik tu tidur malam nie..kebiasaannya yay…

Kesian Pulak Kat Aaron Kwok

Assalamualaikum ... zaman sekolah yaya nama Aaron Kwok dan Leon Lai Ming mmg glemer habis...nie ada cerita pasal Aaron Kwok..n…

Terengganu Juara Piala FA

Assalamualaikum ... Trg dah menggodol gelaran juara Piala FA ..kalau bukan Trg yg bermain rasanya yaya tak melekat depan T…

Apa Itu ' Wordless Wednesday '

Assalamualaikum ... kalau translate dari Eglish ke bahasa melayu kita semua org tahu .. tapi istilah nie sebenarnya khas untu…

Gembira Tak Terkata !!!!!

Assalamualaikum ... Lunch td makan Nasi Mandey Arab + Air Rabea ... belum sampai ofis dah mengantuk teramat sangat..sampai tak…

Muatkan lagi catatan
Tiada hasil carian ditemui