Ujian Dalam Hati

by - Friday, June 24, 2011

Anda berhak untuk memilih jalan hidup anda..

Sent from Samsung Mobile

You May Also Like

10 Comments

  1. ye la yaya...bagus ni..kakNo nak amik share ye buh lam fb hehe..

    ReplyDelete
  2. hati sakit.. itu adalah penyakit hati yg msti dijauhi, tpi kekadang xterlepas jugak tu -.-'

    ReplyDelete
  3. alamak, tak nampak... gambar pe tu?

    ReplyDelete
  4. kena check ni hati sihat ke tak nih...=)

    ReplyDelete
  5. hati memainkan peranan dalam ape yang dilakukan~

    ReplyDelete
  6. @kakNo - perkara baik harus disebarkan ..

    @niena - banyak penyakit hati nie..dengki pun penyakit hati

    @ss - tak nampak ?huhu ...

    @mrs redzuan - cek..jgn tak cek..hahah

    @adib - biasa org sebut..yg penting hati ...

    @wida - baca majalah solusi td..edisi lama ,..haha

    ReplyDelete
  7. nak hati sihat!!!

    singgah n follow akak jugak..;) arha~

    ReplyDelete
  8. huhu~~~~~~ hati sakit x ek aku ni??

    ReplyDelete
  9. atas kertas senang ckp,tapi hakikatnya kita manusia ni mudah lalai n alpa,mulut ckp nak mcm tu mcm ni,tapi hati selalunya digoda nafsu dunia.

    ReplyDelete