Senarai Link - Aku Promosi Kau Promosi Aku

by - Thursday, June 23, 2011

Assalamualaikum ...

sebelum tu ... minta MAAF 80 juta kali ... ptg semalam mmg tak sempat nak promosi kawan-kawan..tak sempat nak gi lawat senarai link .. petang semalam banyak pulak keje kat ofis nie...kalau dah balik rumah mmg tak sempat..bukak je lappy mesti budak kecik tu datang main tekan-tekan keyboard..last..tutup je lappy tu ...

ape pun terima kasih buat mereka yang sudi singgah promosi nie...best la korang ... nanti yaya singgah balik ..

mereka yang sudi singgah : 

1) http://lytulip.blogspot.com
2) http://www.alyaesprezzo.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
3) http://nadznur.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html 
4) http://www.prince91.com/2011/06/contest-anda-bagi-gambar-prince-bagi.html 
5) http://www.areliff.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html
6) http://lulu-pages.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html 
7) http://www.lailyqaisyirah.com 
8) http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/06/kenapa-aku-promosi-kau-promosi-aku.html
9) http://www.trioseposen.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html 
10) http://rosita-rizal.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html 
11) http://papamacho.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html 
12) http://unguvioletlovelifestory.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html 
13) http://izzwanariff.blogspot.com/2011/06/abang-ben-ounye-pasal.html 
14) http://farahribenacreamsoda.blogspot.com/2011/06/aku-promos-kau-promosi-aku.html
15) http://ryushychomya88.blogspot.com/2011/06/aku-promosi-kau-promosi-aku.html 
16) http://kaoruluv16.blogspot.com/2011/06/segmen-aku-promosi-kau-promosi-aku.html 


apa lagi ... jom ah terjah diorang !!!!! 








You May Also Like

3 Comments