Assalamualaikum ...


tengok pic nie pun dah naik gerun .. mmg teringat kes masa form 2 ..gara-gara class mate yaya pakai perfume..mengamuk cikgu matematik..dia alahan bau-bauan kut..dah la budak tu duk depan meja guru ..jd mmg kuat la bau tu menusuk hidung..nk jd kisah cikgu tu tanya..dan class mate yaya tu banyak pulak jawabnya ...jawab main-main gitu .. hangin la cikgu tu .. sambil tenyeh hidung dia yang dah berair merah tu sempat jugak cikgu tu cekik kolar baju sekolah budak tu ..siap cikgu sepak meja lagi...haih..tu pengalaman dulu la...tapi kalau  jadi kat pelajar sekarang harus mak bapak dtg sekolah ... kiki

tapi..sekarang nie yaya nak share nie..amat menarik buat Yaya ...

tersangat kiut kan ? surat samapi kat ofis semalam ade setem nie... bila la nak buat setem muka sendiri ....   erkkkk...kihkih...




nota kaki :


ermm...nie cikgu kategori ape ye ???