Tunjukkan catatan dari Februari, 2011

Breast Milk Ice Cream

'Totally natural' human breast milk ice cream on sale in London By ANI ANI – Fri, Feb 25, 2011 12:17 AM EST Washington…

Bila 'Aping' Depan Mata

Semalam..belah pagi sengaja cari nahas ke Jom Heboh..ambek ko...sebesen peluh ko bawak balik rumah..haha.. belah petang pulak pe…

Bila Suamiku Tergoda .. Huhu ...

al - kisahnya ... pukul 10 pg ...sedang seronok mengadap tv - tv tengah tunjuk jom heboh tv3 - tetiba sahaja mr. tmfs bersua…

Baru Lepas Buat Pancake Pisang

pukul 11 malam baru buat pancake pisang .. umpama dapat wahyu jer.. ade org nak masak tengah-tengah malam gini ?? kalau dah lapa…

Lantai, Anak Dan Ibu

Puan Isteri & Encik Suami .. Nie yaya dtg nak berkongsi ilmu, org kata kalau kita tak kedekut ilmu semakin banyak ilmu yang…

Tahniah Ben Ashaari - Dah 10K Follower

Sekalung Tahniah / Ribuan Tahniah / Berjuta2 Tahniah buat http://www.benashaari.com akhirnya .. ( pukul 12.35 gitu ler rasa…

Bila Tengah Malam .....

korang ade rutin macam yaya tak ? eh tak la rutin..cuma bila mata nie tak mengantuk..mula la rasa nak ngadap pc..time nie la Waf…

Dividen EPF 2010

dividen EPF 2010 dah diumumkan... macam biasa laa....naik sikit-sikit jer ... tapi ok la dari turun kan ? 2001 - 5.00% 2002 - 4…

Wafiq and Connectedtots

haih budak Wafiq nie..takde dia nak tido siang nya.. weekend gini la ibu nak layan blog Wafiq oii..kalau dia tido pun kejap ben…

Asyik Kroh Kroh - Memang Bikin Sentap

Bukan nak bagi petua macam mana nak tingkatkan trafik atau petua macam mana nak nak dapat BE...Yaya belum layak lagi nak kongsi …

Akhirnya berjaya buat 'Reply To Comment'

tak susah pun nak buat benda nie...nasib baik ada Ammar and Nescafe Ais tolong ajarkan .. sekali buat dah menjadi ! horey ! …

Wafiq Langgar Arahan , Rela Berbogel

Lama dah tak ke Air Terjun Sekayu. Cuti CNY baru nie adik Yaya dan suami ada balik bercuti.. nak sangat mandi sungai..adik ipar …

I Love You Lemonade !!

Chicken Chop Mee Mamak Mee Kari Teh Tarik Hazelnut , Mango Sorbet , I Love You Lemonade ! Kali nie layan pic dulu.…

Cuba Bayangkan Korang Dalam Kubur !

Hari nie 14.02.2011 ... ape ada dengan hari ini... tak de ape2 ok ! hari nie hari isnin ... sunat untuk berpuasa... kalau bulan …

Contest Comelnye Berbaju Kurung

Kali nie Yaya di tag oleh blogger EJA ....ajak join cotest comelnya berbaju kurung yg di anjur oleh blogger http://cikpsiko.bl…

Tolong Kasihankan Suami Anda

SUAMI DAN DOSA Aku tak mahu suamiku berdosa Lantas aku melabuhkan jilbabku Berusaha menutup sempurna auratku Aku ta…

Jangan Gunakan Perkataan SALAM

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيماَ لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ Menurut Ustaz Zawawi Yusof, Baginda S…

Para Gadis ... Usah Kecewa Ditinggalkan BF

Cewahh.. tu dia..tajuk cam Yaya nie motivator je.. Yaya ade pengalaman macam nie..tapi bukan berlaku pada Yaya tau sebab Yaya be…

Parking Bertingkat - Jakun Betul La

jakun betul la.. siapa yg jakun ??? of course la me !!! tak berani la nak mengata orang..... nie hah .... tempat letak kereta be…

Muatkan lagi catatan
Tiada hasil carian ditemui