NAFAS SELESA DENGAN GARLIC BALM GAJAH BARING BALSAMO

Assalamualaikum,

NAFAS SELESA DENGAN GARLIC BALM GAJAH BARING BALSAMO | Unik je kan bila sebut Gajah Baring. Garlic balm gajah baring sememangnya produk yang sangat unik dan istimewa  sesuai untuk urutan kasih sayang seisi keluarga.



Yaya nak share dengan korang semua kelebihan garlic balm ni. Bukan sahaja sesuai untuk kanak-kanak tetapi untuk semua peringkat usia dari bayi baru lahir sehinggalah warga emas. Beli sebotol untuk kegunaan seisi keluarga. Ada penjimatan di situ. hihi.

Bila dihidu garlic balm ni memang kuat betul bau bawang putih. Bila dah sapu tu bau dia tak adalah melekat lama. Yelah bau bawang putih ni jarang benar ada yang suka. Betul tak? haha! Tapi yang busuk ni lah penawarnya. Tak ada pewangi tiruan. Produk ini terhasil daripada minyak bawang putih atau garlic balm sebenar kerana baunya adalah bau sebenar bawang putih.



Senanglah Yaya selepas ni. Dengan keadaan cuaca yang tidak menentu pastinya garlic balm ini sangat bermanfaat dan membantu Yaya. Kalau anak-anak selsema, tak perlu bersusah payah dah nak sediakan minyak bawang putih. Terus calit garlic balm je. Ni musim raya makan macam-macam, sebu perut jadinya. Yaya sapu sedikit garlic balm pada perut dan belakang untuk memberi kelegaan.

Yang bestnya, garlic balm ni produk natural. Sebab tu lah selamat untuk bayi dan kanak-kanak. Garlic balm gajah baring BALSAMO tanpa campuran bahan kimia dan essential oil. Buat pengetahun korang tak semua essential oil sesuai dengan semua individu. Dan yang paling best senang nak bawa travel. Balm adalah berbentuk solid jadi risiko untuk tertumpah adalah zero!



Kelebihan garlic balm gajah baring balsamo:
~ produk natural
~ memberi nafas selesa
~ melembapkan kulit kering
~ sesuai untuk kegunaan seisi keluarga
~ bebas bahan kimia
~ bebas essential oil
~ mudah dibawa kemana-mana
~ balm berbentuk solid, tiada risiko tertumpah

Bahan-bahan dalam garlic balm gajah baring balsomo:
  1. Extra virgin oil - membantu melembapkan dan mengurangkan keradangan yang terjadi pada kulit.
  2. Sunflower oil & vitain E - membantu memelihara lapisan kulit daripada pencemaran dan kekurangan lembapan badan.
  3. Garlic - tumbuhan istimewa yang banyak manfaat membantu memberi NAFAS SELESA.
  4. Beeswax - memiliki sifat antiinflamasi, antibakteria dan antivirus sehingga dapat dimanfaatkan untuk membantu masalah iritasi kulit ringan.
Cara guna:
Sapu pada bahagian yang diperlukan dan urutkan perlahan-lahan secara bulatan. Sesuai digunakan seisi keluarga.

Disclaimer:
Produk ini adalah natural tanpa bahan kimia yang berbahaya yang boleh menyebabkan kesan sampingan jangka panjang. Ia adalah selamat digunakan dengan kerap.

Harga: 
RM45.00sm , RM50.00ss

Tapi sekarang ni harga promosi tau. Cuma RM29.90 tidak termasuk kos pos RM8.00sm, RM12.00ss. Dapat free gift termometer untuk setiap pembelian yang terawal. Yaya dapat extra free gift sampul raya comel. Hihi.. Tq tq.




Maklumat lanjut:
Contact: 0187665694



14 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

  1. Balm natural ni bagus sebab kita boleh pakai selalu tanpa rasa was-was. Saya sendiri pun ada minyak organik khas untuk senang tidur. Teringin gak nak try lagi2 yg selalu ada period pain

    ReplyDelete
  2. Comel je nama dia Gajah Baring hehe. Sukalah bau bawang putih. Selalu juga hidung tersumbat ni. Menarik juga kalau dapat cuba produk ni. Nak bawa ke mana-mana pun senang lagi-lagi nak menghadap perjalanan jauh.

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  3. inyak angin,minyak panas atau balm yang sentiasa di bawa kemana-mana..

    ReplyDelete
  4. sounds like it's a great product, to relief nose breath... nice one..

    ReplyDelete
  5. pernah dengar jugak garlic balm ni bagus untuk bayi jugak kan , nanti nak suh anak buah beli jugaklah sebab boleh dapat termometer percuma

    ReplyDelete
  6. Memang bagus balm garlic ni, dulu kena tumbuk2 la ni dah ada dlm bentuk mudah dibawa kemana-mana sgt memudahkan terus sapu2 sahaja

    ReplyDelete
  7. Bagus jugak ye garlic balm ni. bagus gunakan untuk anak yang masih kecil. Nanti nak belilah garluc balm ni standby untuk anak. Kandungannya pun bagus

    ReplyDelete
  8. Garlic balm gajah, teringat pulak dekat Vicks. Colour dan packaging hampir sama. Bagus pakai ni lagi-lagi bila time selesema and ada gatal, lega betul. Free gift thermometer moo tu comel la Yaya hahah. Datang follow Yaya sekali #1255

    ReplyDelete
  9. Ia jenama baru ka? Nampak cam menarik kandungan bahan-bahan di dalam balm ini. Semoga ia memberi kebaikan kepada para pengguna. Harga agar berpatutan.

    ReplyDelete
  10. I have heard this before as my friends have recommended this to me too. Having seen this, I am sure that it is a good product that will benefit a lot of people. Thanks for sharing. :)

    ReplyDelete
  11. Nampak harga yang berpatutan. Nampak best untuk nak garlic balm ni! natural some more!

    ReplyDelete
  12. Bagus balm yang mcm ni... sesuai utk anak

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post