Assalamualaikum...

Kisses Hershey's coklat favourite yaya..suka makan yang cream+crunch tu..2 minggu lepas yaya pergi Astaka. beli la coklat tu sepeket..bagi juga wafiq makan..budak-budak mana la tolak coklat kan...kalau ibu dia nie rasa tak cukup..anak dia lagi-lagi la..bangun tidur keesokannya terus tanya ada lagi tak coklat mercun...yaya bagi tau tu coklat mercun, tak boleh makan banyak-banyak nanti perut meletup...macam la anak daku tu nak percaya.. 


Coklat pun dah habis...lepas seminggu wafiq lukis nie...kemudian dia datang kat yaya suruh teka apa...


Yang bahagian bawah tu..termenung juga yaya..last cakap...' Wafiq bagi tau je la ibu wafiq lukis apa nie...ibu tak dapat teka la...'

'Ibu nie..nie pun tak tau..nie coklat mercun la..'


Owh.ok..kamu mengingatkan ibu pada coklat kegemaran ibu..nampak gayanya kamu pun teringat-ingat...hihi..nanti kita pergi beli lagi...

yang atas tu yaya tak tau wafiq lukis apa..lupa pula nak tanya..agaknya peta lokasi rumah pengantin perempuan kut..hahaha..


rupa coklat kissses hershey's dalam versi lebih menawan...image google




.