Assalamualaikum....

Pagi tadi mr.tmfs kalah dengan pujuk rayu Wafiq..kejutkan Wafiq minta bersalam dengan kami sebab kami dah nak pergi kerja..kalau tak salam nanti bila bangun...'tok ma...ayah ibu tak salam pun dengan Wafiq...' Maka berdukacita la dia..hehe..

Tadi wafiq masih mamai..dengan mata masih pejam, tangan bersalam masih sempat minta ayah dia bawa balik makanan+mainan yang satu ini..dah la semalam wafiq sedu sedan menangis kena tegur dengan ayah dia sebab cuba nak panjat belakang yaya time yaya bersolat..mr.tmfs sayu hati la tu..tu yang diturutkan permintaan si anak...



Kinder Joy..rasanya dah makan tahun dah permintaan Wafiq yg satu nie..tapi kami tak layan..rasa tak berbaloi je beli..satu rm3.60...baik beli roti..mr.tmfs kata Kinder Joy nie macam Ding Dang..tapi mahal sebab imported. Dng Dang baru rm0.60 tapi tu pun yaya tak koser nak beli...




Published with Blogger-droid v2.0.9