Assalamualaikum..

Pernah tak korang rasa nk makan sesuatu yg mengarut..yang simple tapi halal..haha..rasa nk mkn kudap-kudapan la...macam kekacang ke,coklat ke..apa2 je la...hari nie tak rasa nak makan nasi...so jalan2 cari makan lepas selesai sesi playgroup Wafiq...

Singgah A&W dan makan ini....



Apa nama ntah..nachos cheese ape ntah...

5 Comments

  1. best ke kak? xsuka sgt a&w. tp nmpk mcm cheesy wedges pun ye jgk kan kak?

    ReplyDelete
  2. Nampak sedap aje Yaya.... jarang gi AnW ....

    ReplyDelete
  3. ni ape kes kak yaya nak makan mengarut je ni.huhu.

    ReplyDelete
  4. Sama kakak semalam pun makan yg cheezy tapi kakak makan cheezy wedges di KFC.

    ReplyDelete
  5. sedap ke kak?x pernah mkn pon..

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih.