Assalamualaikum...

Sekarang sedang mengerjakan kepala wafiq...dia sedang lena tidur..alih kepala wafiq ke kiri kanan pun dah tak sedar. Ajak potong rambut pun dia tak nak..Bila yaya cakap wafiq kena potong rambut tu..biar pendek sikit..tapi boleh dia jawab..' rambut pendek seksi la ibu...wafiq nak rambut macam ni...macam heroman..'.. Mana dia belajar perkataan seksi pun tak tau..heroman tu tau la..cite kartun yg dia selalu tengok tp dh habis main pun kat tv..dia ingat lg citer kartun tu... Wafiq potong pendek sikit je..macam rambut ayah ye.... Dia jawab...'rambut ayah tu macam rambut papa papa'... Haha...means fesyen org dewasa la tu..rambut seorang papa.kiki Ok la..nk teruskan jd penonton upacara memotong rambut..haha...yaya tak pernah cuba potong rambut wafiq..rambut dia tebal,tak berani nak potong.. * entri hari jumaat tp degil betul la..tekan publish tp ttp xmuncul2..duk kt dlm draft tu jugak..nie nk try publish sekali lg.. .
Published with Blogger-droid v2.0.6