Jadual Gaji Minimum Swasta - hukuman jika majikan ingkar

Assalamualaikum ....

sumber dari berita harian online


psst : kalau gaji minimum dah ditetapkan..bermakna jurang gaji minimum dengan mereka yeng bergaji lebih dari 900 makin kecil..kan ? kalau  ada yg bergaji 1000 tapi gaji lebih kurang je dengan pembantu am..tak boleh jadi jugak kan? hihihi....majikan kena up la sikit untuk mereka yg gaji dah lebih 900 tu..kang ada pulak rasa tak puas hati sesama mereka.. tapi..... MASALAHNYA .... MAMPU KE MAJIKAN ???

3 Ulasan

Thank you for reading my blog. Constructive comments are greatly appreciated. Thank you.

  1. sbaru je tengok mhi td.. heheh

    BalasPadam
  2. mmg dah berkuatkuasa ke ni sis?
    nnti brg makin naik lah pulak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. majikan diberi masa sehingga 6bln..tp nmpak mcm ssh nk laksanakn..brg naik? owh..itu semestinya..hihi

      Padam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama