Assalamualaikum ....

sumber dari berita harian online


psst : kalau gaji minimum dah ditetapkan..bermakna jurang gaji minimum dengan mereka yeng bergaji lebih dari 900 makin kecil..kan ? kalau  ada yg bergaji 1000 tapi gaji lebih kurang je dengan pembantu am..tak boleh jadi jugak kan? hihihi....majikan kena up la sikit untuk mereka yg gaji dah lebih 900 tu..kang ada pulak rasa tak puas hati sesama mereka.. tapi..... MASALAHNYA .... MAMPU KE MAJIKAN ???

3 Comments

  1. sbaru je tengok mhi td.. heheh

    ReplyDelete
  2. mmg dah berkuatkuasa ke ni sis?
    nnti brg makin naik lah pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. majikan diberi masa sehingga 6bln..tp nmpak mcm ssh nk laksanakn..brg naik? owh..itu semestinya..hihi

      Delete

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih.