Assalamualaikum ...

Lunch td makan Nasi Mandey Arab + Air Rabea ... belum sampai ofis dah mengantuk teramat sangat..sampai tak boleh nak bukak mata ..tidur sekejap kat bilik solat ..setengah jam jugak yaya lena .. bahana nasi arab .. tak sesuai la dgn yaya agaknya ... huhu ...

my lunch ...

keluar dari bilik solat HR bg tau ade pos ekspress untuk yaya ... terus ke hilang ngantuk..cerah mata nie..sebab yaya tahu yaya dapat hadiah ..hihi...

TQ KAK INA !!! .. excited kemain yaya bukak sampul pos ekspress tu ...yaya suka sangat hadiah dari kak ina nie ...

mesti korang pelik kan nape kak ina bg yaya hadiah...sebab kami bermain teka-teki .. hihi... kalau nak tau boleh jenguk entri kak ina yang INI ...

nie hadiah yang kak ina bg .. bukan 1, bukan 2 tapi 3 hadiah! suka suka ^__^ .. dah macam menang GA je rasa..tapi nie hadiah lagi banyak dari join GA ...


T-Shirt Langkawi , Fridge Magnet Langkawi dan Keychain

close up FM .. cantik sangat ..tau-tau je Kak Ina yaya tersangat taksub utk kumpul FM sekarang nie ..hihi ...

keychain .. ada nama 'ZURA' ... like !!!!


kak Ina nie org Langkawi .. org Kota Mahsuri ... tetiba rasa nak gi Langkawi .. last Yaya pegi tahun 2008 .. rindu nak ke Langkawi .Boleh beli Corningware .. borong coklat Daim....murah-murah je kat sana...best!

terima kasih sekali lagi Kak Ina ...




nota : tak sabar nak balik rumah .. nak pakaikan Wafiq t-shirt Langkawi tu ...