PG Mall Dengan Kempen Hebat Super Shocking Sale

PG Mall Dengan Kempen Hebat Super Shocking Sale

Assalamualaikum, siapa je tak suka shopping. Apatah lagi shopping online. Jimat masa, jimat tenaga. Tak perlu fikir jalan sesak atau masalah tempat letak kereta.Tak perlu bersusah payah nak bawa anak-anak kecil. 

Kali ini Yaya nak berkongsi mengenai platform e-commerce PG Mall. PG Mall sebenarnya dah bertapak di Malaysia sejak tahun 2017 dan merupakan platform shopping online nombor 1 di Malaysia dan satu-satunya e-commerce tempatan. 

Patut lah ramai yang share mengenai PG Mall ni kan. Jom tengok apa kelebihan PG Mall sehingga melayakkan PG Mall berada di tempat ke-3 e-commerce platform di Malaysia menurut laporan Iprice.

PG Mall Super Shocking Sale
PG Mall Malaysia No.1 E-Commerce Platform


Super Shocking Sale

PG Mall Shocking Sale
PG Mall Super Shocking Sale



Waktu yang ditunggu-tunggu. Super shocking sale ni sape je tak tergoda kan. Di PG Mall pelbagai barangan baru ditawarkan setiap hari. Jangan terkejut ada barangan yang ditawarkan dengan harga serendah RM 1.00. Shocking sale ni ditawarkan dalam tempoh waktu yang terhad jadi jangan lepaskan peluang. https://pgmall.my/super-shocking-deal


Lain-Lain Promosi Yang Sedang Berlangsung

a) Hot Day Sales

PG Mall Kempen Hot Day Sales
PG Mall Hot Day Sales


  • Slot untuk Hot Day Sales ditawarkan 3 kali sehari iatu pada jam 10 pagi, 4 petang dan yang terakhir pada jam 9 malam.
  • Jaminan harga rendah setiap hari
  • Sehingga 80% OFF setiap hari

b) Love You 3000

PG Mall Online Shopping Malaysia
PG Mall Kempen Love You 3000



Seronok berbelanja di PG Mall ni. Sekarang ni PG Mall sedang mengadakan kempen Love You 3000. Unik je kan nama kempen ni.

>> Apa sebenarnya kempen Love You 3000?


Dengan pembelian sebanyak RM30 dan ke atas, pelanggan layak untuk menyertai kempen ini dan berpeluang memenagi hadiah terkumpul berjumlan RM3000.

Pemenang akan diumumkan pada 15 hb setiap bulan. Semakin banyak berbelanja semakin tinggi peluang untuk menang.



Konsep ‘ConsuMerchant’

‘ConsuMerchant’ adalah tanda dagang PG Mall. Ini adalah model perniagaan ekonomi perkongsian keuntungan tulen PG Mall sendiri yang memberi kuasa kepada pengguna / pembeli, untuk menjadi usahawan dan membina empayar perniagaan tetap dengan PG Mall. 

PG Mall menghargai pengguna / pembeli kami sebagai rakan niaga untuk jangka panjang dan menawarkan mereka ganjaran tunai berterusan sebagai balasan atas pembelian dan sokongan berterusan mereka, melalui program "Forever Cash Back" di mana mereka juga akan diberi penghargaan kerana merujuk pembeli baru untuk berbelanja dengan PG Mall melalui program rujukan pertama ini di dunia.

>> Forever Cash Back Up To 3.5%

PG Mall Forever Cash Back

Setiap pembeli memperoleh pulangan tunai dari 0.5% hingga 3.5% untuk setiap pembelian yang dilakukan di PG Mall yang merangkumi hingga tiga peringkat rujukan. Peratusan ganjaran tunai bergantung pada kedudukan pembeli - Super Shopper, Premium Shopper dan Elite Shopper. 

Untuk mendapat keuntungan dari peratusan pulangan tunai tertinggi, anda harus meningkatkan pembelian rujukan atau pembelian peribadi anda untuk meningkatkan kedudukan pembeli peribadi anda. 

Untuk cashback bulanan kurang dari RM100, ia akan dikreditkan ke C-wallet dan boleh ditebus untuk sebarang pembelian di masa hadapan, sedangkan untuk cashback bulanan melebihi RM100, wang tunai akan dikreditkan ke akaun bank peribadi anda pada 25 setiap bulan. 

Ganjaran wang tunai ini akan berterusan selagi anda atau rujukan anda terus membeli-belah di PG Mall. Oleh itu, ianya dipanggil ‘Forever Cash Back’.

>> Shop, Share, Earn



PG Mall Referral cashback
PG Mall Referral Cashback

Dengan PG Mall, ganjaran wang tunai dapat diperoleh setelah transaksi yang berjaya dibuat melalui pembelian peribadi atau rujukan. Semakin banyak rujukan yang dibelanjakan, semakin banyak wang tunai yang akan diperoleh oleh pengadil (pengantar), di samping pulangan tunai yang diperoleh dari pembelian peribadi.

Menarik betul PG Mall ni. Banyak kelebihan yang kita dapat. Dah berbelanja, dapat lagi manfaat yang lain. Jom shopping di PG Mall. Ada Super Shocking Sales, Hot Day Sales. Cash Back pun dapat. Dah shopping ada peluang pula sertai kempen Love You 3000. Tuah manusia siapa yang boleh jangka. Mana tahu ada rezeki kita menang hadiah. Jom shopping!

Untuk lebih maklumat boleh layari website dan media sosial PG Mall.

Website: www.pgmall.my


#PGMall
#onlineshopping
#shopping
#MalaysiaNo1ecommerceplatform
#ecommerceplatform
#Shopnow
#Shoponline
#Wowstore
#Loveyou3k




10 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

  1. Best nya siap ada cashback lagi 😍

    ReplyDelete
  2. memang dah tertarik dgn pg mall ni, menarik sgt!

    ReplyDelete
  3. bestnyaaaa....banyak promo pulak tu konfim rambang mata punya

    ReplyDelete
  4. wah, bestnya 😍 Pagi tadi baru tengok kawan update, dia menang RM50 di PG Mall

    ReplyDelete
  5. Nak kena sign up sekarang la nampaknya... Asyik nampak PGMall di mana mana...dihantui... hahaha..

    ReplyDelete
  6. Menarik nya Pg Mall ini ia sentiasa ada promosi utk tarik pelanggan.

    ReplyDelete
  7. Best2 nya deal dan diskaun PGmall buat pelanggan nya. Tak rugi lah membeli belah kat sini

    ReplyDelete
  8. Pengalaman soping di PGmall memang berbaloi, tawaran yang di sediakan memang menguntungkan, siap ada cashback lagi..jom lerr kita..

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post