Assalamualaikum,

Menu Hujung Minggu | Hujung minggu je lah berkesempatan nak masak pelbagai lauk-pauk. Hari bekerja masak apa yang sempat je. Hari Jumaat lepas awal pagi ke Pasar Chabang 3. Naik motor je..lama betul tak membonceng dengan suami. Memang dah aim nak beli pari. So memang tak pandang dah haiwan-haiwan lain. Hihi.

Harga pari sekilo RM18.00 untuk size besar. Yaya pilih pari sederhana RM 14.00 sekilo. Beli 5 ekor sekilo lebih..kenalah RM 17.00

 pari kari, bendi lupa beli

air asam

dah ada kari pari, pari bakar tak boleh tak ada..nak juga.. sedap betul pari bakar cicah air asam.

tau dah..harapkan pari je tak kan cukup..standby kerisi bakar dan kembung bakar.

Petang tu pula ber teatime dengan donut susu gebu dan coconut shake. Dua-dua pun homemade.

Tengok gambar sendiri tiba-tiba pula rasa lapar..hmm..terbayang pula ikan keli cicah air asam.. hihi..