Batuk melanda tapi tak nak makan ubat batuk

Batuk  melanda tapi tak nak makan ubat batuk | Dah macam musim pula..ramai yg kena batuk dan demam..kalau dulu sure dah cari ubat batuk.tengah pregnant nie kena la elak ubat2 tu semua..nasib ada omega..mampu mencairkan kahak dan melegakan batuk..tidur malam pun lena..

Yg bagusnya omega guard shaklee satu family boleh makan..anak umur setahun ke atas pun dah boleh diberi omega..bagus untuk perkembangan otak dan daya tumpuan..kalau macam yaya sekarang nie makan omega baby dalam perut pun dapat manfaat..manfaat berganda!

Berikan perlindungan kesihatan menyeluruh kpd anak..dapatkan OMEGA+MEALSHAKES sebagai pertahanan diri si manja..better prevent than cure..

Sayangi diri, sayangi anak, sayangi keluarga.




Baca : Kelebihan Omega Guard Dan Meal Shakes

Omega Guard


Antara supplement yg sangattt digalakkan utk diambil setiap hari kerana badan tak mampu menghasilkan asid lemak omega 3 yg perlu utk badan kita utk proses metabolisma, untuk otak, untuk alahan, untuk asma, untuk sendi, untuk jantung, untuk kawal berat badan, untuk kulit cantik...

walllaaa..satu family perlukan Omega ..



Meal Shakes


Siapa perlukan Meal Shakes ???






Berminat ? 

boleh whatsapp yaya 013 - 934 3282






1 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

Post a Comment
Previous Post Next Post