Salam Ahad

by - Sunday, November 04, 2012

Assalamualaikum

Sebentar tadi hujan lebat.berpayung keluar kereta masuk ke ofis.tapi sekarang hujan dah berhenti...mendung je..musim tengkujuh baru nak bermula..

Semalam naik pening ampai baju.dari Jumaat lagi hujan..ampai baju dalam rumah je..jemur kat tingkat atas..dah serupa kedai dobi jadinya.kipas pulak biar je berpusing sampai subuh..alhamdulillah kering..yang penting tak berbau hapak..terima kasih sabun Daia..^_^

Semalam nak buat kek tapak kuda..baru cuba nak buat. Pecubaan kali pertama fail..terlebih putih telur, silap baca resepi..masuk oven baru tersedar..lepas tu cuba lagi sekali,hati-hati yaya baca resepi..tapi fail jugak..adunan bercampur dan kek melekat walaupun loyang dah griss..huhu..last yaya sumpah kek tapak kuda jadi swis roll nutella..





Swiss roll tak terancang...huduh benor..tapi boleh makan...hmmm sape ada resepi kek tapak kuda confirm jadi? Hehehe

Nie pula buat pagi tadi..unruk breakfast..



Tortilla toaster...KFC mahal..so buat sendiri la...buat 5 ketul...rasanya sama je macam kfc..masuk troli tolak sendiri..;)




.




You May Also Like

6 Comments

  1. musim hujan ni..asyik lapar je.walaupon kak kata kek tu huduh..tp konpem abis kan.yg penting sedap..hehe

    ReplyDelete
  2. kek tapak kuda tu mcm mane? tak pernah dgr pun..huuhuh..

    ReplyDelete
  3. Tortilla toaster..waa, bestnye...nak..nak jugak..:(
    hihi

    ReplyDelete
  4. kek tapak kuda, 1st time dengar la..
    percubaan yg baik, x jadi tu biasalah..
    hah dah terer, chef liza pon bole tenggelam.. (^_~)
    Take Care..

    ReplyDelete
  5. as salam

    1st time dengo kek tapak kuda..mesti sedap nih kan :)

    ReplyDelete