Assalamualaikum ..

Rasanya mereka yang ada anak majoriti pernah diganggu anak time solat kan..beberapa hari lepas terpaksa berhenti solat sebab yaya memang lansung tak boleh nak bergerak. Wafiq baring atas kain sembahyang. Lama pulak tu..nampak macam nak tidur. Tak pernah dia buat macam tu..biasa dia duk tepi je...yaya nak bergerak setapak ke tepi pun tak boleh..dah dia pijak kain kan.last berhenti solat..

agaknya dia mengantuk sangat sampai tak teringat yang dia baring atas sejadah..cakap ngan Wafiq kalau nak tidur gi naik atas katil..last dia nangis..haha..manja! bila ditanya kenapa menangis..pandai pulak cakap ' Wafiq tidur kat tempat ibu solat..ibu marah Wafiq' alahai anak..bila masa pulak ibu marah...

tapi dalam video nie memang dasyat la..berani betul anak dia panjat sampai kepala..ayah dia pun berani..kita tengok takut..takut anak jatuh tersungkur ke depan..


kalau keadaan dalam video tu jadi kat kita, apakah nasib anak kita? adakah kena pap betis kiri, pap betis kanan, pastu kiri lagi, pastu kanan lagi! hahaha!..