Assalamualaikum...

Tolong yaya...sape tau biskut kat atas tu nama apa... Rasanya sunggguh memikat kalbu.. Sedap yang teramat sangat!

Biskut tu adik beli kat sekolah..kawan dijual..satu bekas tu RM 20 .. Biskut tu jual as biskut raya la tp kami semua dah ngap dengan rakusnya..hihi..dh sedap sangat nak buat camno!^^ wafiq pun suka sangat! Sampai makan sambil letak biskut celah kangkang..punya la dia tak bg org lain ambik..hikhik..

dlm biskut tu ada black choc chips n kacang..tp xtau kacang ape..rangup semacam kacang tu... Rasa biskut ada rasa macam butter biscuit..tp lg sedap..

Sape tau nama biskut nie..kalau dah tau nama boleh yaya tanya pakcik google mintak resepi...Buat sendiri lagi jimat .. Lagi puas hati..kan?


Sent from Samsung Mobile