ini adalah jadual dari Beijing ... yaya terbaca kat blog IntanBerlian ... rasa teruja pulak nak tengok jadual nie..ye ladah ada anak lelaki seorang..kalai di izinkan Allah yang ke-dua nanti biarlah perempuan .. hihi.. tapi nie adalah setakat jadual ye ..ciptaan manusia ... Allah yang maha berkuasa ..


Jadual merancang jantina anak yang diambil oleh ilmuan dari makam kerajaan dekat Beijing, RRC. Naskah asli terkubur selama 700 tahun dan kini disimpan oleh Institut Pengetahuan Beijing.. Ketetapan jadual ni dibuktikan pada ribuan orang dan dikatakan 99% adalah tepat..




nota  : jadual nie tak tepat berdasarkan kehamilan yaya yang pertama..start hamil Nov'2008 pada usia 26 ...yaya sorang je kut yang telah men'spoil'kan jadual tu..hikhik ^____^