Assalamualaikum ...

macam-macam hal .. entah sengaja entah tidak .. rasa macam tak sengaja .. sebab kalau sengaja sah-sah orang tak akan ambil dia kerja  .. tak kan la dia nak buat kerja bodoh macam tu kan ? ... masa depan dia tu ...



tengok betul-betul pic atas tu ...korang perasan tak apa yang tak kena ...

hantar resume tapi tak de setem ! bukan sekali kena macam nie..tapi dah banyak kali .. penerima pulak yang kena bayar denda .. denda adalah seganda dari harga setem..macam atas tu kenda denda RM 1.60 ... kita org ingatkan surat penting ke apa..kalau tak ambil surat tu ka lain pulak ceritanya ...

tapi memang lansung tak de kesan lekat setem ...office mate yaya pun call la kat org yang hantar resume tu .. cakap baik-baik ngan dia..tanya nape hantar resume tak letak setem..dia cakap dah letak dah...entah la..mungkin tertanggal ....


moral : kena lekat setem guna gam UHU... jangan pakai air liur ...kihkih ...^____^