Agaknya Korang Nak Ambil Tak Dia Kerja ?

by - Saturday, May 28, 2011

Assalamualaikum ...

macam-macam hal .. entah sengaja entah tidak .. rasa macam tak sengaja .. sebab kalau sengaja sah-sah orang tak akan ambil dia kerja  .. tak kan la dia nak buat kerja bodoh macam tu kan ? ... masa depan dia tu ...



tengok betul-betul pic atas tu ...korang perasan tak apa yang tak kena ...

hantar resume tapi tak de setem ! bukan sekali kena macam nie..tapi dah banyak kali .. penerima pulak yang kena bayar denda .. denda adalah seganda dari harga setem..macam atas tu kenda denda RM 1.60 ... kita org ingatkan surat penting ke apa..kalau tak ambil surat tu ka lain pulak ceritanya ...

tapi memang lansung tak de kesan lekat setem ...office mate yaya pun call la kat org yang hantar resume tu .. cakap baik-baik ngan dia..tanya nape hantar resume tak letak setem..dia cakap dah letak dah...entah la..mungkin tertanggal ....


moral : kena lekat setem guna gam UHU... jangan pakai air liur ...kihkih ...^____^







You May Also Like

7 Comments

  1. nak buat kerja cpat..air liur sudah....:P

    ReplyDelete
  2. hahahah...macam-mcam..pastu, diterima tak?

    ReplyDelete
  3. ye ke dia letak?hehehe...gurau jek yaya .kena denda rupanya eiii.lg mhl lak tu.aduhh

    ReplyDelete
  4. tertanggal kot..tak logik pulak post x letak setem.huhuuu~

    ReplyDelete
  5. boleh yer pos surat kalau x letak setem..emm.

    mgkin tertanggal lah yaya..

    ReplyDelete
  6. tertanggal kut?? tapi lau dah tak nmpak kesan ada stamp...nipu la tu dah letak....takkan dia nak ngaku dia tak letak setem...huhuhu...risau pulak...hantar resume2 sebelum ni...kena lekat guna UHU nampak gayanya...hahaha

    ReplyDelete