Akhirnya..tau jugak keputusan...tak ramai yg vote..tak tau la diorag perasan ke tak ade poll...tapi nie dia result poll...

Header pun biasa-biasa jer...nak buat cantik2 aku tak pandai...biarlaaa...harap2 ade yg sudi bertandang ke rumah usang aku nie...ke ade sesape yg nak tolong aku buat header lg comey dari nie ??? betul tanya nie...but F.O.C laa....hehe..


So..aku kekal la ngan header nie sebagai atap rumah aku...dinding aka template pun sama...guna yang nie jer..korang tak skit mata kannnn...hehehe..kalo aku rajin baru aku buat lain..lg pun header n template nie baru lagi pakai...