Diekori semasa shopping, pilihan bakul atasi masalah

by - Saturday, January 26, 2019

Assalamualaikum & Salam Sejahtera uolss,


Dah gaji kan..ada yg nak pergi beli keperluan rumah ataupun kelengkapan diri. Korang shopping tu ikutlah cheklist yang dah dibuat, baru la tak terbeli yang bukan-bukan.

Apa perasaaan korang kalau masuk supermarket, guardian atau watson, tapi diekori promoter?

Diekori promoter semasa shopping.

Yaya cukup tak selesa bila diekori promoter. Dari nak beli sesuatu terus keluar dengan tangan kosong. Ikut rapat gitew ditambah dengan pakej masam mencuka. Geram sungguh. 


Pilihan bakul bewarna 'I would like to be assisted!' ataupun 'I would like to shop on my own!'




Kalau kedai di Malaysia buat macam ni pasti ok kan. Dua pilihan warna bakul, pilih saja sama ada korang nak shopping sendiri ataupun korang perlukan khidmat promoter.





You May Also Like

3 Comments

  1. kita sama la, yaya.
    ada satu kedai kain, yg Allah, promoter ikut rapat.
    seolah-olah kalau kita reverse selangkah, boleh berlaga la dgn dia!
    rimas aida.
    tempat lain, jarang la diekori rapat promoter.

    ReplyDelete
  2. wahhh menarik betull.. kalau ada kat Malaysia kan bagus.. hahahah

    ReplyDelete