عرض المشاركات من 2015

Putus Terpaksa. Apa yang 'terlarangnya' ?

Assalamualaikum.. Edisi entri nak bagi korang berfikir.. berfikir lah sangat . ^__^ macam ni.. Yaya ni lambat sikit lah..o…

Cara Mudah Hafal Sifir

Cara Mudah Hafal Sifir | Yaya nak share cara mudah belajar sifir. Sekarang yaya dah dedahkan Wafiq dengan sifir. Walaupun sifir…

Jurnal Kesyukuran

Bismillah... Assalamualaikum ... Sekarang hujan lebat di Kuala Terengganu. Tapi masih belum boleh kata hujan sampai ke …

Forget Me Not

Assalamualaikum... FORGET ME NOT bukan sekadar ucapan ataupun sebaris ayat... Tapi 3 perkataan tu sebenarnya juga merujuk …

Ulang Tahun Kelahiran

Assalamualaikum ... 16 Julai 2015..genap umur abang Wafiq 6 Tahun .. kali ni jatuh bulan puasa..hari last puasa..29 Ramadhan…

apa cerita anak aku kat tadika tu??

Assalamualaikum ... Apa cerita agaknya wafiq kat tadika? masih berpuasakah? ke dah berbuka? berapa jam puasa agaknya? har…

Sunquick Lemon - ku sangkakan hijau

Assalamualaikum ... Minggu lepas teman mak pergi shopping barang dapur.. beli barang-barang kering lebih sikit..buat stok bula…

Pendedahan Pertama Ke Pertandingan Mewarna

Assalamualaikum ... Abang Wafiq bawak balik memo dari tadika..ada pertandingan mewarna di perkarangan stadium tertutup Gong Ba…

Sayang Anak

Assalamualaikum, Sayang Anak |Anak-anak penyejuk jiwa, penyeri rumahtangga. Alhamdulillah di atas kurnianmu Ya Allah. A…

Plastik Bocor

Assalamualaikum, Hati-hati dengan plastik bocor, kamu ambik wudhuk dengan sempurna tapi membazir air. (plastik bocor…

Hadiah Hari Guru

Assalamualaikum ... hari ni sekolah abang Wafiq celebrate teachers day.sekejap je..nie tahun ke3 dah abang wafiq raikan hari …

Review Seebaby QQ2

Assalamualaikum, yaya mencari-cari stroller yang murah, ringan, senang nak handle,cantik ! Akhirnya pencarian yaya berakhir. …

تحميل المزيد من المشاركات
لم يتم العثور على أي نتائج