Melaka - Restoran Melayu Melaka

by - Monday, December 24, 2012

Bismillah...

Assalamualaikum ...

Untuk makan tengah hari dan hari pertama kami makan di Restoran Melayu Melaka..semua ejen yang uruskan..tingkat satu tak ada orang lain..khas untuk geng-geng kami sahaja...makanan cukup banyak tapi kami dah keletihan sangat..makan pun dah tak lalu dah...


harus bergambar dulu..nanti boleh tunjuk kat nenek..hihi


our big family


apa yang best tentang Resoran Melayu Melaka nie ianya terletak di persisir sungai..aman dan tenang je rasa..boleh tengok river cruise..

banyak gazebo untuk istirehat di luar restoran..

hari pertama lauk berlebihan..hari keempat sampai kena menunggu...mungkin mereka ingat kami-kami nie makan sikit..hihi..so hari keempat dorang kurangkan lauk pauk...

gambar lauk-pauk tak ada la pulak..biasala kalau ke Melaka..asam pedas mana boleh campak tepi..kena duk tengah-tengah..pulak dah..hihi..





.

You May Also Like

1 Comments

  1. banyaknya lauk..tersusun.
    rufilah kak x amik gmbr.
    at least amik lah gmbr pinggan akak tu..hehe

    ReplyDelete