Assalamualaikum ...

tak berapa nak ingat actual tahun kami berdua laki bini gigih buat bintang kertas nie..kiki..cinta budak sekolah..cinta monyet..macam nie lah! haha..dan antara ratusan bintang itu ada beberapa bintang kalau buka balik lipatan tu tu ada rahsia  hati yang tertulis..yaya sendiri pun dah tak ingat apa yang yaya tulis..haha..gatai noks!


 sekarang nieWafiq pulak naik geram dengan bintang hati ayah dan ibunya..nasib dia pandai main..tak buat penyek bintang tu semua..


boleh buat kira-kira guna bintang ^_^ nak...3/4 bintang dalam balang tu ayah yang buat..ibu buat sikit je..biasa la ibu romantiknya tak seberapa..bila ayah cadangkan buat bintang ibu iakan sahaja..lagipun masa tu ibu tak pandai pun nak buat bintang kertas nie..gigih ayah ajar ibu...^_^


seolah baru semalam kami melipat bintang kertas tu sama-sama...Wafiq pun dah 3 tahun..dan kami pun dah berkasih sayang selama 15 tahun..



-semoga cinta kami..dan juga cinta mereka..segar sentiasa..kita bercinta sampai ke syurga...amin....-





.