Assalamualaikum...

Setiap pasangan yg dah berkahwin pasti inginkan cahaya mata..cepat ataupun lambat rezeki zuriatnya..berusaha..tunggu dan terus menunggu..bila agak lama berusaha dan menunggu cuma mampu redha. (tp payah jugak nak mencapai 'redha' tu ..kan?)

Kalau search internet memang banyak la tipsnya ..taip sahaja tips memudahkan kehamilan..banyakla petua-petua yang dicadangkan..

tapi apa yg yaya nak kongsi hari ni..satu usaha@petua yang yaya sendiri baru dengar..sekali lagi info diperolehi dari rancangan Al Kuliyyah..sebelum nie yaya dah kongsikan doa mudah dan senang diingat untuk melembutkan hati anak, suami atau sesiapa sahaja.. kali nie nk bg tau satu ikhtiar untuk mudah hamil..


caranya : minum lah susu kambing.


yaya tak pernah minum susu kambing..yaya sendiri sudah bersedia untuk menambah anak..ntah lalu ke tidak nak telan susu kambing..mengikut kata ustaz , kita berusaha minum susu kambing kerana bimbang pada rahim kita ada jin yang 'bertapa' disitu..dan jin sangatlah tidak suka pada susu kambing ....

- segar dari ladang -


apa pun sekadar berusaha..susu kambing pun susu terbaik selepas susu ibu.tp yaya tak pasti la kena minum susu kambing fresh sahaja..  yg diproses bolh tak? ..Hi-Goat boleh tak agaknya?

- susu Hi Goat -