Assalamualaikum ...

Tengoklah anak bujang yaya nie...time minum susu ada saja ragamnya...sebelum nie..kalau minum susu mesti kena ada bantal dengan toto kecik dia tu..tapi sekarang dah boleh terima kalau menyusu atas karpet je...tak de nya nak minum susu atas lantai tak berlapik tu...mengada betul..erk..sejuk agaknya..tu yang nak berlapik tu...

tapi dalam sebulan nie tambah lagi satu tabiat time menyusu....



perasaan tak..penutup botol susu tu..mesti nak kena pegang...sebelah tangan pegang botol sebelah lagi pegang penutup....jangan ko bg botol tak de penutup..tak cukup pakej dia tak terima...apa punya tabiat laa...reka betul la budak nie...



sekali penutup tu tergolek..terlerai dari tangan..mula la keluar suara dari dalam tekak je mintak penutup tu...botol susu kat mulut sayang nak lepas..cam ne nak bercakap.....hihi ....macam-macam la wafiq nie ....



nota : wafiq semakin besar... pagi td tak nak guna dah sudu plastik dia tu..bekas plastik pun tak nak..nak makan guna sudu besi macam ayah dgn ibu..bekas pun nak sama...makan sendiri...tak perlu kena suap dah....