Assalamualaikum ..

Blowing balloons...but i called it as 'ubat tiub'..kehkeh...korang pernah main tak 'ubat tiub' nie...dulu satu tiub tu seposen je..siap dapat belon kalerful tu pulak sebijik...

ntah apa mimpi..mr.tmfs beli ubat tiub nie untuk wafiq...haha...terimbas nostalgia agaknya bila nampak benda alah nie..tu yg dia nak anak dia main sama...(ke dia yang nak main ???)

satu paket nie RM 1.50 ..mak oiiiii......mahai!!! patutnya makin murah la kan...mainan rupa gini saper la nak main...makin banyak mainan yang canggih..sepatutnya bila tak de permintaan harga jatuh la kan...hihihi....


nie la rupanya ....rasa dia berangin cam ubat gigi..erkk..camne yaya boleh tau rasa benda alah nie pulak..yaya makan ke ? hahha..tak la....masa kecik-kecik dulu selalu main nie...selepas korang pusing2 gam tu kat tiub kecik tu ..harus 'celup' sekali kat dalam mulut....nak bagi 'adunan sekata' gitu....hahaha....


ternyata si ibu yang tiup..hihi...wafiq pulak bukannya berani pegang...geli katanya..tapi suruh lambung tinggi belon tu..pegang tak nak...lain kali tak yah beli la..tu pun ada 5 tiub lagi tak main....huhu...


Akhirnya ...wafiq tak mo dah main ubat tiub tu...dia gi cari belon buih tu..nampk lagi seronok dia main yang tu..hikhik....